Produkter og priser
Lad Vesterskov Bogføring hjælpe dig. Jo bedre forudsætninger du har for at træffe de rigtigebeslutninger, jo bedre kan du tage gode valg – hurtigt, nemt og effektivt.

Bogføring og regnskab m.m.
Hos Vesterskov Bogføring kan vi tage os af alt din virksomheds daglige papirarbejde og sikre, at det bliver gjort professionelt og til tiden.
Vi udfører alt vedrørende bogføring, debitorkontrol, kreditorkontrol, netbank, moms, løn, budgettering, afstemninger og meget andet. Du bestemmer selv, hvilke af disse dele, du selv vil tage dig af, og hvilke dele vi skal sørge for. Vi klargør dit materiale til din revisor, når der skal udarbejdes regnskab. For mindre virksomheder kan vi tilbyde at udarbejde det egentlige regnskab, så det lever op til myndighedernes krav.
Produkter og priser
Prisliste – timepriser
Prisliste pr. 1. januar 2025
-
Bogføring o. lign hvor bilagene afleveres mindst en gang pr. måned 400 kr./time
-
Bogføring o. lign hvor bilagene afleveres mindst en gang pr. kvartal 450 kr./time
-
Bogføring o. lign hvor bilagene afleveres mindst en gang pr. halvår 495 kr./time
-
Bogføring o. lign hvor bilagene afleveres sjældnere end halvårligt 530 kr./time
-
Gennemgang af kundens egen bogføring i et online bogføringsprogram 530 kr./time
-
Revisorarbejde 795 kr./time
-
Lovpligtig GDPR-håndtering 300 kr./årligt
-
Licens til bogføringsprogrammet Uniconta1 40 kr./md
-
Tillæg til Uniconta, så du/I selv kan fakturere i programmet2 69 kr./md
-
Licens til bogføringsprogrammet E-conomic inkl. faktureringsbruger3 135 kr./md
Værd at vide
Hvis vi skal benytte et online bogføringsprogram, som du selv har fuldt adgang til, betaler du selv licensen direkte til Uniconta, E-conomic eller Dinero.
Har du et driftsselskab hvor du afleverer bilag regelmæssigt, og har du desuden et Holdingselskab, hvor der er så få bilag, at du kun afleverer bilag 1-2 gange årligt, vil bogføring af Holdingselskabet blive faktureret til samme timepris, som dit driftsselskab.
1 Hvis du har lavet en aftale med os om bogføring i Uniconta, hvor du kan uploade bilag via e-mail og/eller en app på telefonen, men hvor du ikke har fuld adgang til programmet, opkræves en licens som nævnt ovenfor. Hertil kan tilkøbes en mulighed, hvor du/I selv kan fakturere i programmet.
2 Prisen for en faktureringsbruger i Uniconta fastsættes af Uniconta.
3 Hvis du har lavet en aftale med os om bogføring i E-conomic, hvor du kan uploade bilag via e-mail og/eller en app på telefonen, men hvor du ikke har fuld adgang til programmet, opkræves en licens som nævnt ovenfor. Aftalen indebærer at du/I selv kan fakturere i programmet.
Priserne er opgivet ekskl. moms
Prisliste – priser på bogføring
Licenser – bogføringsprogram
Hvis du har behov for fuld tilgang til bogføringsprogrammet, betaler du/I selv licensen direkte til Uniconta, E-conomic eller Dinero.
Hvis du/I ikke har behov for et online program, kan vi tilbyde bogføring i Uniconta, hvor kun vi har tilgang til bogføringen. Denne giver mulighed for at uploade bilag elektronisk direkte til programmet, og omkostningerne inkl. licens er kun 40 kr./md. der opkræves forud for 6 måneder.
Hvis I har behov for at bruge Uniconta til jeres egne faktureringer, findes der også gode løsninger ift. dette. Kontakt os for yderligere information om dette.
GDPR
Omkostninger pr. kundeforhold til GDPR-håndtering inkl. licens opkræves med 300 kr./år forud for et år ad gangen.
Bogføring af løn og ansættelsesforhold
Se siden: løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder skræddersyede løsninger til fornuftige priser så du får hvad du har behov for.

Ingen kunde er for lille – ingen kunde er for stor.

Vi arbejder professionelt så du kan bruge mere af din tid på din forretning, og dine kunder.



Gør det, du er bedst til, og lad os stå for din økonomifunktion
Ønsker du at outsource din nuværende bogholderi- og økonomifunktion, står vi klar til at indgå et samarbejde. Hvor omfattende det skal være, afgøres af dine ønsker og behov. Vi bestræber os på at tage det bedste fra din virksomhed og det bedste fra vores vifte af løsninger for at opnå et optimalt samarbejde. Det betyder, at vi er indstillede på at samarbejde på alle niveauer for at udnytte ressourcerne mest effektivt i din virksomhed og hos os. Vi indleder således gerne et samarbejde med dine medarbejdere i forbindelse med en outsourcing opgave.
Herefter vil vi kunne levere en totalløsning vedrørende:
• Bogføring
• Fakturering
• Moms
• Løn
• Kreditorstyring
• Afstemninger
• Debitorstyring
• Indtastning til bank
• Klargøring af materiale til revisor eller udarbejdelse af regnskab for små og mellemstore virksomheder.
Løsningen skræddersyes i hvert tilfælde til dit aktuelle behov og kan justeres hen ad vejen. Kontakt os på telefon 86 98 03 00 eller på info@v-bf.dk for at høre nærmere om dine muligheder for outsourcing af din økonomifunktion.